اخبار, رویداد

حمایت اسپات از چهره های ماندگار صنعت خرده فروشی کشور

شرکت اسپات(سامان پویش تأمین) به عنوان یکی از بزرگترین تأمین و تولیدکنندگان تجهیزات فروشگاهی با حضور در همایش “تقدیر و تجلیل از چهره های ماندگار صنعت خرده فروشی، برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری ایران” به عنوان حامی این همایش، میزبان بزرگان صنعت خرده فروشی خواهد بود.

شرکت اسپات با هدف تأمین و تجهیز فروشگاهی پا به عرصه صنعت بزرگ خرده فروشی نهاده و با پوشش کامل نیازهای فروشگاهی و انبار اقدام به تجهیز شعب فروشگاه های خرده فروشی همچون شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، صنعت میوه کوروش، کامبای، هایپرفمیلی و … نموده است.

به گزارش روابط عمومی، شرکت اسپات با طرح ریزی برنامه های گسترده در حوزه تحقیق و توسعه و نیازسنجی بازار توانسته است در سال 98 با معرفی بیش از 10 محصول جدید، طیف تجهیزات و محصولات خود را متنوع تر نموده و در راستای تکمیل برآوردن نیاز های مشتریان گام بردارد.

امروزه اسپات مفتخر است با بهره مندی از امکانات خاصی همچون تیم های تخصصی مشاوره به منظور راه اندازی کسب و کار، تیم های تخصصی نصب و تجهیز فروشگاهی و خدمات پس از فروش سراسری تلاش های خود را در جهت افزایش رضایت مشتریان جهت دهی نموده است.

همایش فوق در تاریخ 18 بهمن به منظور تقدیر و تجلیل از بزرگان صنعت خرده فروشی واقع در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند ضمن حضور در این همایش با خدمات و محصولات آشنا و در صورت تمایل از تسهیلات ویژه این سازمان بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *