اخبار

یخچال Hifresh از شرکت اسپات به عنوان محصول نوآورانه شناخته شد.

یخچال میوه و سبزیجات

یخچال میوه و سبزیجات مدل Hifresh محصول جدید شرکت اسپات در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که پژوهشکده سیاسیت گذاری علم، فناوری، صنعت و دانشگاه صنعتی شریف مجری آن است، به عنوان محصول برتر نوآورانه شناخته شد.

شرکت اسپات  در نمایشگاه ویژه کالا و خدمات خرده فروشی که در دی ماه گذشته برگزار شد، از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورد که در میان این محصولات یخچال ویژه میوه و سبزیجات مدل Hifresh  با طراحی خاص و کارایی ویژه توانست نظر بازدیدکنندگان و فعالان عرصه خرده فروشی را به خود جلب نماید.

به گزارش روابط عمومی اسپات این محصول پس از بررسی های لازم از سوی هیئت ارزیابی به عنوان محصول نوآورانه شناخته شده و به “جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی” که از سوی پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری، صنعت و دانشگاه صنعتی شریف و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد، راه یافت.

در این ارزیابی کلیه مراحل تولید محصول از ایده و طرح اولیه تا مرحله نهایی ورود به بازار بررسی و امتیازات متناسب به آن تعلق گرفت.

لازم به ذکر است این جشنواره به منظور دستیابی به اهداف تولید اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری داخلی توسط پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری، صنعت و دانشگاه صنعتی شریف با هدف شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکتهای ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، در تاریخ 17 بهمن ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *