اخبار

مراسم یادبود استاد حاج محمد کریم فضلی در دفتر مرکزی اسپات

مراسم یادبود استاد حاج محمدکریم فضلی در اسپات

مراسم یادبود استاد حاج محمد کریم فضلی در دفتر مرکزی اسپات برگزار شد

استاد حاج محمدکریم فضلی، کارآفرینی پرتلاش، الگوساز، سختکوش و مردی از تبار سازندگی و خدمتگزاری بود که میراثش اشتغال دهها هزارنفر در اقصی نقاط ایران است. از جمله موفقیت‌های وی می‌توان به صادرات کالا به کشورهای مختلف جهان حتی در روزگار دشوار تحریم، رونق تولید ملی و اعتلای نام ایران اشاره کرد.

حاج محمد کریم فضلی، در طول عمر هشتاد و هشت ساله  پر برکت خود، سفره ای را با عزمی جزم و همتی عالی در اقتصاد و صنعت این مرزو بوم گستراند که همچنان به صورتی پایدار و پویا در حال توسعه و رشد است.

شروع از کارگاهی کوچک و توسعه آن به شرکت پاکشو در سال 1350 و تبدیل آن در کمتر از چهاردهه به گروه بزرگ صنعتی گلرنگ با بیش از50 تعداد شرکت که هریک چون چرخی اقتصاد این کشور را به پیش می رانند، بیش از 80 برند که نام و آوازه آن به دوردست ترین نقاط خارج از مرزهای ایران نیز رسیده است و با بیش از بیست هزار تن نیروی متعهد که در مجموع این گروه را به یکی از با عظمت ترین گروه های اقتصادی این کشور تبدیل کرده که به عنوان الگویی پیشرو، خون امید را در رگهای تولید و صنعت ملی جاری ساخته و وجهه کارآفرینی را به بهترین شکل خود متبلور می سازد.

همه این افتخارات فارغ از تلاشی جمعی و حرکتی سیستمی و پویا، بی شک بدون رهبری هوشمندانه و برخوردار از نگاهی متعالی در خدمت به کشور و جامعه امکان پذیر نبوده و نیست. چنین شور و شوقی به رشدی مستمر، تنها با عشق میسر است. عشق به میهن، هم میهنان و کمر بستن به آبادانی این خاک.

حاج محمد کریم فضلی، به واقع مظهر این عشق خالصانه بوده و اثربخشترین سالهای عمر خود را وقف کارآفرینی و اشتغال زایی مولد نموده اند. و چه ارزشی بالاتر از این که درخشش وجود این بزرگمرد در یاد تک تک ما و در تاریخ این سرزمین زنده و با رشد و تعالی این گروه درخشنده و شعله ورتر خواهد بود.

بنا به اعلام گروه صنعتی گلرنگ و به دلیل شرایط حال حاضر و به دلیل ضرورت حفظ سلامت علاقه مندان، مراسم اصلی یادبود استاد به صورت مجازی در روز شنبه 20 اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 17 برگزار گشت.

به گزارش روابط عمومی اسپات، بنا به شرایط خاص فعلی، مراسم یادبودی در دفتر مرکزی و با حضور مدیران و همکاران سازمان برگزار گردید. در این مراسم پس از ادای احترام به مقام بزرگ استاد فضلی و قرائت آیاتی از کلام الله مجید، هریک از همکاران اسپات با اهدای شاخه گلی به رسم ادب برای روح بزرگوار ایشان طلب آرامش و شادی نمودند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *