اخبار, رویداد

یخچال Hifresh لوح زرین جشنواره محصول نوآور ایرانی را به خود اختصاص داد.

یخچال Hifresh از برند Frigida که ویژه محصولات تازه و میوه و سبزیجات طراحی و تولید شده است، پس از ورود به جشنواره محصول نوآور ایرانی که از سوی پژوهشکده علم و فناوری دانشگاه شریف برگزار شد، موفق به دریافت لوح زرین در این جشنواره شد.

چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی از سوی پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علم و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اسپات این محصول پس از ارزیابی های اولیه و نهایی در زمینه فرآیند توسعه محصول و ورود به بازار و کسب امتیاز لازم به جشنواره راه یافته و از میان 700 شرکت حاضر در این ارزیابی موفق به دریافت تندیس جشنواره شد. شرکت پلیمر آریا سول، بانک پاسارگارد، بانک رفاه، شرکت بهسازان ملت، شرکت پتروشیمی جم، شرکت تأمین سرمایه تمدن، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت داده ورزی سداد و … از جمله شرکت های راه یافته به این جشنواره گزارش شده اند.

به گفته مهندس هادی اسدی رئیس اجرایی جشنواره، ایجاد جایگاه ویژه اقتصادی در بازار، کمک به ایجاد فرآیندهای نوآوری محصول مشتری محور و دریافت گزارش بررسی فرآیند نوآوری محصول از جمله مهم‌ترین مزیت های این جشنواره است.

یخچال میوه و سبزیجات مدل Hifresh از جدیدترین محصولات برند Frigida است که با طراحی و امکانات خاص امکان نگهداری میوه و سبزیجات در شرایط مطلوب را فراهم می آورد. این محصول برای اولین بار در ایران تولید شده و در نمایشگاه کالا و تجهیزات خرده فروشی دی ماه سال جاری رونمایی شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *