اخبار

سومین ویژه نامه اسپات منتشر شد

سومین ویژه نامه اسپات در شماره 110 ماهنامه تجارت طلایی منتشر شد. در این ویژه نامه مطالب زیر منتشر شده است:

  • بازاریابی محتوا در خرده فروشی
  • بازاریابی دیجیتال چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد؟
  • 7 راهکار برای تولید محتوای اثرگذار در صنعت خرده فروشی
  • صفر تا صد تجهیز فروشگاه: بخش دوم استندهای فروشگاهی
  • استفاده از استند چه مزیتهایی برای فروشگاه به همراه دارد؟
  • مدل های مختلف استند کدام است؟
  • خدمات پس از فروش و اهمیت آن در صنعت تجهیزات خرده فروشی
  • ارزیابی شرکت اسپات بر اساس مدل 34000 منابع انسانی

در بخش صفر تا صد تجهیزات فروشگاهی مطالبی در زمینه انواع استندهای فروشگاهی و کاربرد آنها آمده است که بخشی از این مطلب به شرح زیر است:

استندهای فروشگاهی از جمله تجهیزات فروشگاهی هستند که در کنار دیگر ملزوماتی همچون قفسه ها و یخچال های فروشگاهی، می توانند نقش اثرگذاری در نمایش درست کالاهای خرده فروشی داشته باشند.

فروشگاه های خرده فروشی طیف متنوع و گسترده ای از نظر ابعاد و اندازه، نوع خدمات، نوع کالا و تنوع کالا دارند. به عنوان مثال فروشگاه های خرده فروشی کالای تندمصرف انواع مختلفی از نظر ابعاد و اندازه دارند که با فرمت های هایپرمارکت، سوپرمارکت، فروشگاه رفاهی و … شناخته می شوند. از نظر نوع کالا نیز می توان به فروشگاه های کالای تندمصرف، فروشگاه های تخصصی برند، لوازم التحریرها و … اشاره نمود.

استندهای فروشگاهی برخلاف قفسه ها از تنوع بسیار بالایی در ابعاد، انواع و ظاهر برخوردارند. از آنجا که این تجهیزات ابعاد کوچکتری در مقایسه با استندها دارند، از تنوع ظاهری بیشتری نیز برخوردارند. به عنوان مثال انواع استند با اشکال مختلفی همچون سس های غذا، کتاب و لوازم التحریر، شخصیت های کارتونی و … در بازار ارائه می شود. که اغلب بصورت سفارشی بر اساس خواست مشتری ساخته می شوند.

در بخش اهمیت خدمات پس از فروش در صنعت تجهیزات خرده فروشی نیز مطالب زیر آمده است:

این نکته خیلی مهم است که هر کسب و کار بعد فروش محصولات خود فقط منتظر تماس مشتری نباشد بلکه پس از فروش روابط خود را همچنان با مشتری حفظ کند و در مدت طولانی روابطی اثرگذار تشکیل دهد. کیفیت خدمات پس از فروش مسئله ای بسیار مهم برای مخاطبان و مشتریان است و همین فرصت طلایی به آن ها کمک می کند که بیشترین بهره و بالاترین لذت را از محصول یا خدمات خریداری شده ببرند. بنابراین یکی از دلایلی که مشتری را تشویق به خرید مجدد و رضایت می کند، خدمات پس از فروش است.

تولیدکنندگان تجهیزات فروشگاهی اعم از شلف ، قفسه و تجهیزات نگهدارنده و یا یخچال و فریزرهای فروشگاهی هم بصورت کارگاه های کوچک و هم در قالب کارخانه با خط تولیدهای پیشرفته فعال هستند.  معمولا یخچال و فریزر ها و ادوات الکترونیکی ماننند بارکد خوان و صندوق از طریق قرار داد هایی شامل بند های مربوط به خدمات پس از فروش خریداری می شوند در مورد سایر تجهیزات مانند قفسه بندی ها نیز شرکت ها با ارائه خدمات پس از فروش در انواع قالب های مختلف، به کاربران خدمات دهی می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *