اخبار

بازدید جناب آقای دکتر صفری از کارخانه های شرکت اسپات

بازدید دکتر صفری

در راستای برنامه های توسعه شرکت های تابعه مجموعه گلرنگ، جناب آقای دکتر صفری، عضو هیئت مدیره و معاونت واحد استراتژی و منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ، به همراه هیئت همراه از محل کارخانه های فعلی و آتی شرکت اسپات دیدن نمودند. ایشان ابتدا با حضور در کارخانه های فعلی شرکت اسپات واقع در منطقه شمس آباد، فرآیند تولید تجهیزات اسپات را مشاهده نمودند. در این بازدید که با همراهی مدیریت عامل و معاونت اجرایی شرکت اسپات آقایان مهندس شهبازی و مهندس مهدیلو انجام شد، پس از ارائه توضیحات در خصوص برخی جزئیات و فرآیندهای تولید، هیئت بازدید کننده به محل کارخانه جدید اسپات واقع در منطقه صنعتی شکوهیه قم رهسپار شده و از فعالیت های حال حاضر و آتی این بخش مطلع گشتند.

بازدید دکتر صفری

شرکت اسپات در سال 1395 به عنوان یکی از زیرمجموعه های تولیدی گروه صنعتی گلرنگ راه اندازی و با توجه به روند رشد سریعی که شرکت پس از مدت کوتاهی از تأسیس خود طی نموده است، نیاز به افتتاح خطوط جدید تولیدی با استفاده از فناوری های روز دنیا محرز شده است.

از اینرو از حدود یک سال گذشته شرکت اسپات برای توسعه و به روز رسانی خطوط تولید کارخانه های خود اقدام نموده است.

به گزارش روابط عمومی اسپات، در حال حاضر شرکت اسپات با دارا بودن سه فضای کارخانه ای به مساحت مجموعه 20000 مترمربع و خطوط تولید مجزا ویژه محصولات دو برند هلدکس و فریجیدا به تولید تجهیزات فروشگاهی در دو گروه تجهیزات نگهدارنده، انواع قفسه و استند فروشگاهی و همچنین تجهیزات برودتی فروشگاهی اشتغال دارد.

بازدید دکتر صفری

این خطوط تولید در حال حاضر در فازهای زیرمونتاژ تا مونتاژ نهایی و خط رنگ، بصورت فرآیندهای برنامه ریزی شده در دو بخش جداگانه تولید تجهیزات نگهدارنده فروشگاه و انبار و تجهیزات برودتی فروشگاهی در حال فعالیت هستند.

لازم به ذکر است در حال حاضر برخی از بخش های فرآیند تولید مانند خط رنگ به محل جدید منتقل و با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی اجرا می شود.

پیشبینی می شود تمامی فازهای تولیدی و اجرایی کارخانه اسپات تا پایان سال جاری به محل جدید که مساحتی بالغ بر 50000 مترمربع را در اختیار دارد، منتقل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *