اخبار

دستورالعمل های اجرایی آغاز به کار سال 99 در اسپات

نظر به رسالت گروه صنعتی گلرنگ و شرکت های تابعه آن در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به هم میهنان در شرایط خاص کنونی، شرکت اسپات فعالیت خود را با مقرر نمودن تمهیدات و قوانین خاصی که تضمین کننده سلامت و بهداشت پرسنل باشد در سال جدید آغاز نموده است.
شرکت اسپات با دارا بودن دو بخش اصلی دفتر مرکز و کارخانه های تولیدی، تمهیدات ویژه ای متناسب با محل کار کارمندان خود در نظر گرفته و با در نظر داشتن نکات و به کار بردن تمهیدات و دستورالعمل های اجرایی سعي در ايجاد فضايي امن براي نیروی انسانی خود داشته است.
در این زمینه اقداماتی همچون : اجرای تست سلامت کارکنان بصورت دوره ای و مرتب، ایجاد بستر دورکاری برای کارمندان، حضور شیفتی به منظور ایجاد فاصله مطمئن، در اختیار قرار دادن مطالب آموزشی به منظور افزایش آگاهی کارکنان بصورت مرتب و همچنین توزیع اقلام بهداشتی در میان آنان از جمله این موارد است.
به گزارش روابط عمومی اسپات کلیه این اقدامات بر طبق دستورالعمل های مدون در خصوص پیشگیری از انتشار بیماری کرونا اجرایی شده و کلیه موارد متناسب با زمان اجرا، از طریق سامانه های درون سازمانی و یا پیام رسان به اطلاع همکاران می رسد.
یکی از بهترین اقدام شرکت‌ها و سازمان‌ها در چنین شرایطی جلوگیری از انتشار شایعات و دست به دست شدن اطلاعات نادرست است. در این راستا تیم‌ منابع انسانی و روابط عمومی اسپات با تهیه اطلاعات دقیق و تایید شده از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و سایت وزارت بهداشت، نتیجه جستجوهای خود را با کارمندان‌ به اشتراک می گذارند.
به علاوه به منظور به حداکثر رساندن اثربخشی این اقدامات، مواردی همچون خودداری از برگزاری جلسات حضوری، تعیین سفرای بهداشت در واحدهای سازمان و ممانعت از ورود افراد مشکوک به ابتلا به هرگونه بیماری نیز در دستور کار قرار گرفته است.
این درحالی است که اقدامات و اولویت های بهداشتی همچون شستشوی مکرر دست ها با آب و صابون، ضدعفونی کردن لوازم و کنترل روزانه سلامت همکاران از جمله اموری است که از همان روزهای نخست و قبل از همه گیری بیماری در دستور کار اقدامات سازمان بوده است.
بیماری کرونا با منشآ ویروس کرونا طبق گزارش ها پس از مشاهده در کشور چین برای اولین بار، بصورت رسمی در تاریخ 2 اسفند ماه سال 1398 در کشور ایران مشاهده و ثبت گردید و بعد از آن کسب و کارهای مختلف اقدامات متنابهی در خصوص حفظ کارایی سازمانی خود به کار بسته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *