اخبار, رویداد

نگاهی بر حضور اسپات در نمایشگاه دی ماه 98

سیزدهمین نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای با هدف گردآوری و نمایش مجموعه کاملی از آنچه خرده فروشان نیاز دارند برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اسپات این نمایشگاه روز شنبه 14 دی ماه با حضور آقای قبادی معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح و تا چهارشنبه 18 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شد.

سالنهای 38 (آلمان) و همچنین 38A و 35 برای حضور فعالان این صنعت اختصاص یافته بود که بصورت همزمان نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار نیز در سالن 35 برگزار شد. بنا بر گزارش ستاد برگزاری 70 شرکت ارائه دهنده خدمات و کالا در حوزه خرده فروشی در این نمایشگاه حضور داشتند.

تغییر در زمان برگزاری از روزهای آخر هفته به روزهای میانی و رخداد وقایع غیرقابل پیش بینی از جمله مواردی بود که این دوره از نمایشگاه را تحت تأثیر قرار داد.

در این دوره از نمایشگاه آنچه هم از دید مدیران و هم از نقطه نظر بازدیدکنندگان قابل توجه بود تنوع محصولی بالا در مقایسه با سال گذشته اسپات و همچنین سایر رقبا بود.

فعالیت تخصصی اسپات در حوزه های تجهیزات برودتی، تجهیزات نگهدارنده فروشگاهی و همچنین تجهیزات انبار از دیگر ویژگی هایی بود که موجب شد مشتریان قادر باشند برای تأمین نیازهای خود بصورت کامل از طریق اسپات اقدام نمایند.

برنامه تخصصی فروش و برنامه ریزی تاسیس شعب نمایندگی از مواردی بود که در این دوره مورد توجه قرار گرفت.

عملکرد قابل توجه بخش تجهیز و نصب در تجهیز بیش از 700 فروشگاه در یک سال گذشته از نکاتی بود که در نمایشگاه به آن اشاره شد. همچنین نتایج برگزاری نظر سنجی در میان افراد درون سازمان و همچنین مدعوین و بازدیدکنندگان حاکی از آن بود که اکثریت افراد مشارکت کننده از غرفه و مدیریت برنامه های این دوره از نمایشگاه رضایت داشته و در مجموع غرفه اسپات موفق به کسب امتیاز میانگین 4.06 از 5 امتیاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *