اخبار, رویداد

همایش تخصصی روش های نوین مدیریت انبار برگزار شد

همایش تخصصی روش های نوین مدیریت انبار با حمایت اسپات برگزار شد.

این همایش با حضور مخاطبین از شرکت ها و سازمان های بزرگی همچون مپنا(مکو)، پتروشیمی پارس، یاران دریان، فولاد برتر، اتکا، مس شهر بابک، پتوشیمی شازند و بسیاری سازمان های مطرح برقرار و سمینارهای آموزشی با موضوعاتی همچون روش های نوین مدیریت انبار، مکانیزاسیون انبار، امکانسنجی مکانیزاسیون انبار و سایر سمینارهای تخصصی در این حوزه برگزار گردید.

مخاطبین این رویداد که اغلب فعالان حوزه انبار بودند در این همایش توانستند با خدمات و محصولات شرکت اسپات آشنا شوند و نیازمندی های خود را در زمینه انبارداری با نمایندگان شرکت در میان بگذارند.

شرکت اسپات با برخورداری از برند تخصصی Holdex و همچنین ورود تخصصی به حوزه انبار و انبارداری تا کنون توانسته است تجهیزات کاربردی و اساسی این حوزه را با تنوع بالا به ویژه در بخش ترولی و چرخ حمل بار به مشتریان ارائه نماید.

مشتریان اسپات در بخش انبار با کاربری های مختلف می توانند با استفاده از تجهیزات ویژه ای همچون انواع شلف و رک فضای انبار خود را تجهیز نموده و با استفاده از ترولی های ویژه که هر یک بنا به نوع کاربری خاصی تولید شده اند، جریان عملیات انبار خود را تسریع نمایند.

همچنین امکان سفارشی سازی و طراحی فضای انبار با توجه به نیاز و خواست مشتریان از دیگر مزایایی است که مشتریان اسپات در حوزه انبارداری می توانند از آن بهره مند شوند.

این همایش به مدت دور روز در تاریخ 15 و 16 بهمن ماه در سالن همایش های صدرا واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *