اخبار و رویدادها

افتتاحیه خط رنگ جدید کارخانه اسپات همزمان با روز جهانی کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی اسپات در تاریخ 12م اردیبهشت ماه 1403، مراسم بزرگداشت روز کارگر و افتتاح خط جدید رنگ ، با حضور جناب آقای دکتر ابراهیمی ، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری کوروش و‌ همچنین اعضای هیئت مدیره اسپات در کارخانه اسپات برگزار شد .

در ابتدای مراسم، دکتر ابراهیمی در نشستی ویژه با مدیران مجموعه، بر اهمیت مواردی چون: مدیریت بهای تمام شده کالا، بهبود فرآیندهای خدمات پس از فروش، تمرکز بیش از پیش بر امر صادرات و لزوم استفاده از فناوری های نوین در جهت بهبود فرآیندهای تولید و ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت رقابتی تأکید کردند.
دکتر ابراهیمی و هیئت همراه ضمن بازدید از خطوط تولیدی کارخانه، با کارگران و کارکنان پر تلاش اسپات دیدار و از آنها قدردانی کردند. همچنین جناب آقای مهندس علی شهبازی مدیریت محترم عامل نیز در سخنرانی ضمن تبریک روز کار و کارگر و قدردانی زحمات کارگران بیان داشتند که موفقیت اسپات حاصل تلاش ها و حمایت های بی دریغ ، تعهد ، نوآوری و خلاقیت کارکنان آن است ،

در این مراسم ، با حضور دکتر ابراهیمی و اعضای هیئت مدیره اسپات خط رنگ جدید اسپات افتتاح شد که از بارز ترین ویژگی های این خط رنگ میتوان به 170 متر طول آن که عنوان بلند ترین خط رنگ پودری را به خود اختصاص داده اشاره کرد.

این خط رنگ پودری به طول ۱۷۰ متر و با سرعت تولید ۲.۲ متر بر دقیقه، مجهز به سیستم شستشو اسپری است که هر ایستگاه شستشو دارای تقریبا ۲۰۰ نازل جهت رسیدن به بهترین زیرسازی است. همچنین دارای ۴۰ متر کوره جهت پخت کامل رنگ و دو کابین رنگ، ۴ عدد ربات پاشش رنگ، مناسب برای رنگ کاری قطعات تا طول ۸ متر، است. این خط رنگ دارای خروجی قطعات با کیفیت رنگ بالا و توانایی پاس کردن تست سالت اسپری تا 300 ساعت است.

مراسم با اهدای هدایا ویژه روز کارگر از سوی مدیران به پرسنل و گفتگوی صمیمانه آنان به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *