اخبار

روح بزرگ حاج محمد کریم فضلی به لقاء الله پیوست

تسلیت درگذشت حاج محمدکریم فضلی

خانواده بزرگ گلرنگ در غم از دست دادن پدر معنوی خود، حاج محمدکریم فضلی به سوگ نشسته است.

مردی که عمر پربرکت خویش را در راه توسعه و آبادانی کشور و با آرزوی اشتغال جوانان ایران پیشکش نمود.

استاد حاج محمد کریم فضلی، بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و کارآفرین برتر کشور، متولد هفتم اردیبهشت ماه 1311 هجری شمسی در شهر تویسرکان (استان همدان) بودند و نخستین فعالیت اقتصادی خود را در حین تحصیل نزد پدرشان آغاز نمودند. ایشان پس از جستجو وبررسی شهرهای مختلف و مجاور به منظور ایجاد شرایط بهتر راهی تهران شد. در ابتدای سکونت در تهران، مشکلات از هر سو ایشان را احاطه می کند، اما استاد با عزم راسخ از پس مشکلات اصلی برمی آید.

ایشان با توجه به سابقه کاری پدرشان در حوزه صابون سازی، با حوزه مواد شوینده آشنایی داشته و به همین دلیل در صدد ایجاد کارگاه تولیدی در همین زمینه اقدام می نمایند.

ایشان پس از آشنایی و کسب تجبربه فعالان این حوزه، کارگاه کوچکی دایر و در مرحله اول به ساخت مایع ظرفشویی می پردازند. مدتی بعد مایع سفید کننده و به ترتیب پودر لباسشویی، جرم گیر، شیشه شوی، را در سنوات بعدی تولید و در اوایل دهه 50 شرکت پاکشو را تأسیس می نمایند.

پس از انقلاب اسلامی و در دوران سخت دفاع مقدس که بسیاری از کسب و کارها مجبور به تعدیل نیرو بودند، استاد فضلی با تلاش برای صادرات محصولات تولیدی و کسب موفقیت در این امر موفق به حفظ پایایی صنعت خود شده و با تلاش ها و پیگیری های مجدانه و شبانه روزی موفق به تأسیس گروه صنعتی گلرنگ گردید.

به گزارش روابط عمومی اسپات استاد حاج محمد کریم فضلی با طی عمر باعزت و سرشار از افتخار خود، پس از طی دوران بیماری در سن هشتاد و هشت سالگی دار فانی را وداع گفت.

امید است تا با بستن کمر همت و تلاش های خالصانه ادامه دهنده مسیر پرافتخار ایشان باشیم و در راه سازندگی و اعتلای کشور گام برداریم.

شرکت اسپات بدینوسیله فقدان کارآفرین بزرگ و بنیانگذار مجموعه بزرگ گلرنگ را به تمامی اعضای سازمان و جامعه بزرگ گلرنگ تسلیت عرض می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *