سرشلف و سرلاین

اصول چیدمان فروشگاهی، بخش سوم

در مقاله اصول چیدمان فروشگاهی بخش دوم به بیان برخی از اصول و اهداف چیدمان یک فروشگاه خرده فروشی پرداخته شد(برای مطالعه بخش دوم اصول چید...

ادامه مطلب

اصول چیدمان فروشگاهی اسپات بخش دوم

اصول چیدمان فروشگاهی، بخش دوم

در بخش اول اصول چیدمان فروشگاهی عنوان شد که چیدمان کالا عبارت است از : انجام  كليه فعاليت هاي مرتبط با افزايش فروش و سود ، در داخل و خا...

ادامه مطلب

انواع قفسه فروشگاهی

اصول چیدمان فروشگاهی، بخش اول

نقش اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی در افزایش رضایت مشتریان و سهم بازار از مسائل کلیدی روز، در فرآیند بازاریابی و فروش است. با توجه به پید...

ادامه مطلب

انتخاب قفسه فروشگاهی اسپات

چگونه شلف مناسب فروشگاه خود انتخاب کنیم؟

با روی کار آمدن اصول طراحی در تمامی حوزه ها و مکان هایی که افراد بنا به هر دلیلی حضور دارند، مباحث جدیدی در حوزه طراحی و چیدمان فروشگاه...

ادامه مطلب

کاهش ریسک تجارت الکترونیک

کاهش ریسک تجارت الکترونیک

هدف نهایی هر فروشگاه و سرویس دهنده اینترنتی در حوزه بازاریابی آنلاین مسلماً فروش و سوددهی بیشتر است. برای کسب این موفقیت و افزایش فروش ...

ادامه مطلب

مراسم یادبود استاد حاج محمدکریم فضلی در اسپات

مراسم یادبود استاد حاج محمد کریم فضلی در دفتر مرکزی اسپات

مراسم یادبود استاد حاج محمد کریم فضلی در دفتر مرکزی اسپات برگزار شد استاد حاج محمدکریم فضلی، کارآفرینی پرتلاش، الگوساز، سختکوش و مرد...

ادامه مطلب

سلامت روان در محل کار

روز جهانی سلامت روان

سلامت روان در محل کار به مناسبت روز جهانی سلامت روان قصد داریم به این موضوع مهم و اهمیت آن بر عملکرد کارکنان بپردازیم. استرس در محل ک...

ادامه مطلب

تسلیت درگذشت حاج محمدکریم فضلی

روح بزرگ حاج محمد کریم فضلی به لقاء الله پیوست

خانواده بزرگ گلرنگ در غم از دست دادن پدر معنوی خود، حاج محمدکریم فضلی به سوگ نشسته است. مردی که عمر پربرکت خویش را در راه توسعه و آب...

ادامه مطلب

تغییر رفتار مشتریان در دوران کرونا

تغییر رفتار مشتریان پس از کرونا

خرده فروشی های مختلف در سراسر دنیا در طول هفته های اخیر شانس تعامل با مشتریان شان را از دست داده اند. این امر شامل توقف فرآیند فروش محص...

ادامه مطلب

افزایش بهره وری در زمان دورکاری

با شیوع بیماری کرونا در سطح کشورهای مختلف دنیا و همه گیری این بیماری، مباحث مختلف در حوزه افزایش تاب آوری سازمان های مطرح شده و راه حل ...

ادامه مطلب

آمارهای اقتصادی خرده فروشی

 یکی از شاخص‌های رونق کسب‌و‌کار در هر کشور، میزان توسعه صنعت خرده‌فروشی در آن کشور است. بخش اعظمی از تولیدی ها و کاخانه های سطح دنیا در...

ادامه مطلب

تاب آوری کسب و کار هار در دوران کرونا و پساکرونا

امروز با شرایطی در جهان مواجه هستیم که بی شک از جنگ جهانی دوم سابقه نداشته است و به تبع آن کسب و کارها بایستی تلاش کنند از شرایط موجود ...

ادامه مطلب