اسپات آکادمی

انواع میز صندوق فروشگاهی

میز صندوق فروشگاهی

میز صندوق فروشگاهی

تمامی تجهیزات فروشگاهی به نوبه خود در میزان فروش و همچنین جلب توجه مشتری تاًثیر دارند. صندوق فروشگاهی نیز نه تنها از این امر مستثنی نیست بلکه بسیار بیشتر از دیگر تجهیزات و امکانات موجود در یک فروشگاه اهمیت دارد.
آخرین باری که به چک اوت کانتر فروشگاهتان نگاه کردید کی بود؟ نه، منظورمان تمیز کردن یا مرتب کردن آن نیست، منظور توجه به امکانات، سالم بودن و شکل ظاهری آن در جلب توجه مشتری است.
بنابراین در این مطلب 6 راه برای ارتقا صندوق فروشگاهی که تاکنون بیشتر را داشته معرفی کرده ایم.

چرا چک اوت کانتر فروشگاه شما اهمیت دارد؟

معمولا چیدمان اکثر فروشگاه ها، چه بزرگ و چه کوچک به گونه‌ای است که صندوق فروشگاهی در نزدیکی درب ورود و خروج قرار گرفته است. این به این معنی می‌باشد که اولین و آخرین چیزی که در فروشگاه شما در نظر و دید مشتری می باشد، چک اوت کانتر است.

در برخی از فروشگاه‌ها نیز همانند بوتیک‌ها تنها تجهیزات فروشگاهی مهم همین صندوق است. به غیر از آن استفاده و چیدمان مناسب و جذاب میز صندوق شما نشان دهنده سلیقه شما است.

با خود تصور کنید وارد یک فروشگاه می شوید و خرید می کنید زمانی که به پای صندوق می‌روید تا هزینه خرید خود را بپردازید، فروشنده با استفاده از مدرن ترین تجهیزات فروشگاهی که در اختیار دارد بسیار سریع تر از آنچه شما تصور می‌کنید خرید شما را بسته بندی کرده و به شما تحویل می‌دهد، بدون شک این خرید برای شما لذت بخش خواهد بود و شما را ترغیب می‌کند بار دیگر برای خرید به این فروشگاه بازگردید.

میز صندوق فروشگاهی

کلید طلایی تجهیزات فروشگاهی چیست؟

راحتی و سرعت در انتخاب و خرید، کلید طلایی تمامی تجهیزات فروشگاهی است. تلفیق این دو با هم می تواند تجربه لذت بخش و خوشایندی برای مشتری داشته باشد. تجربه یک خرید عالی هم می‌تواند یک مشتری را به شما وفادار کند. همانطور که گفته شد.

در بین تمامی این تجهیزات صندوق فروشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به فروشندگان توصیه می‌شود توجه بیشتری برای این بخش از فروشگاه خود داشته باشند.

6 نکته کلیدی برا ارتقا چک اوت کانتر!

برند خود را به روشی متفاوت نمایش دهید

با یک عکس، نوشته طنز و جالب (در چند کلمه) برند خود را معرفی کنید. بهترین مکان برای نمایش لوگو و نام پس از کیسه و جعبه هایتان میز صندوق فروشگاهی شما است. با این کار نام برند خود را به صورت تصویری در ذهن مشتری ثبت خواهید کرد.

انگیزه خرید ایجاد کنید!

در چک اوت کانتر خود فضای کمی را برای محصولات انگیزشی و کوچک و البته سودآور خود ایجاد کنید.
برای این کار به میز صندوق تقریبا بزرگ تری احتیاج دارید. براساس تحقیقات انجام شده حدود 77% از افراد از محصولات کوچک و کم هزینه ای که در کنار صندوق فروشگاهی به فروش می رسد استقبال کرده اند. این موارد جذابیت میز صندوق شما را در نظر مشتریان چند برابر می‌کند.

میز صندوق فروشگاهی

دیگر محصولات خود را معرفی کنید.

از با ارائه بروشور، نمایش در صفحات نمایش مختلف می‌توانید دیگر محصولات خود یا محصولاتی که به زودی به لیست فروش شما اضافه خواهد شد را نمایش دهید. اما بهترین مکان برای نمایش آن‌ها چک اوت کانتر شما است. تا زمانی که شما محصولات را بسته بندی و به مشتری تحویل دهید، مشتری می‌تواند از دیگر محصولات شما و میزان کامل بودن فروشگاه شما اطلاعات کسب کنند.

نور را تنظیم کنید.

نور فروشگاه و صد البته قسمتی که صندوق شما قرار گرفته است را باید به گونه‌ای تنظیم کنید تا نه زیاد و آزار دهنده و نه کم و خسته کننده باشد. حتی اگر کل فروشگاه شما به گونه ای طراحی شده که با نور کم و یا زیاد روشن می‌شود، باید برای نور صندوق فروشگاهی خود فکر دیگری کنید.

از تزئینات فصلی استفاده کنید.

با تزئینات قصلی و مناسبتی در تمامی تجهیزات فروشگاهی خود به مشتریان نشان می‌دهید که به روز و محصولات مناسب هر زمان را ارئه خواهید کرد. این مسئله در چک اوت کانتر بیشتر به نظر خواهد رسید و جذابیت صندوق شما را بالا خواهد برد.
از دیگر مزایای این مورد این می باشد که حس تکراری بودن را در مشتریان وفادار و دائمی شما از بین می برد.

میز صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی را ترک نکنید.

مشتری را منتظر نگذارید شاید لازم نباشد در کنار تمام طبقات و تجهیزات فروشگاهی کارمند یا فروشنده ای داشته باشید. اما هیچ گاه نباید صندوق فروشگاهی را ترک کنید.

از مدرن ترین تجهیزات فروشگاهی استفاده کنید.

سرعت یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که یک فروشگاه را در نظر خریداران با اهمیت و خوب جلوه می کند. برای این کار شما نیاز به تجهیزات پیشرفته در چک اوت کانتر و همچنین کارمندان حرفه ای دارید.

به طور کلی می‌توان گفت با اهمیت ترین قسمت یک فروشگاه صندوق آن است که با رعایت برخی نکات و اصول ساده می‌توان اهمیت آن را چند برابر کرد.
اهمیتی ندارد که شما صاحب چه نوع فروشگاه و در چه ابعادی هستید با توجه به این موارد می‌توانید تاثیر بسزایی در افزایش فروش و جلب مشتریان وفادار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *